poniedziałek, 14 października 2013

Dzień dobry!

Witam was po długaaaśnej przerwie z pewną informacją :D Może to jednych ucieszy, a drugich nie, ale chciałabym wrócić do pisania! Tak! W końcu, co? Tylko, że tu się pojawia problem... A taki, że opowiadania byłyby o innym anime, a to się łączy z kilkoma paringami. Anime, o którym mowa to "Hetalia". Nie mam pojęcia czy je znacie, lubicie, czy też nie, ja mam zamiar o nim pisać, gdyż bardzo lubię postacie w nim zawarte. I w ogóle wyobraźcie sobie tę cudowną ilość chłopaków, o których można napisać, aż ślinka cieknie, haha xD Dobra, nie bierzcie mnie za jakiegoś taniego zboka, Ero-sennina, czy kogo tam jeszcze, bo Wy tak macie z Naruto i Sasuke :)
Także tego... Chciałabym się zapytać, czy znajdę tu jakiś fanów hetaliowych opowieści oraz czy mam zakładać na to nowego bloga, czy po prostu pisać tutaj. Piszcie w komciach jak jest wam na rękę, się dostosuję :) Oczywiście może się też okazać, że nikt nie będzie chciał czytać moich notek, ale tym się raczej nie przejmę i będę pisać chociażby dla siebie.
Wielkie pozdrowienia dla moich, mam nadzieję, że jeszcze aktualnych D:, czytelników!

8 komentarzy:

  1. Oczywiscie, bedziesz pisac co zechcesz. Ale nas fanów SasuNaru nie zostawiaj... Moze chociaz dokoncz rozboczete opowiadania, np. SOBOTNIA IMPREZA... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozwól, że przetrę z niedowierzaniem oczy, jeszcze kilka razy...O.O

    OdpowiedzUsuń
  3. Mhm, konkurencja? ;D Ja się znajdę oczywiście *podskakuje z podniesioną łapką*. Na pewno będą świetne ^^ Tylko dużo i często, no i nie wygryź mnie do granic możliwości, bo stracę posadę xD Nie narzucam się, ale Spamano, DenNor i UsUk mile widziane :)
    Nie mogę się doczekać, tylko odwiedzaj mnie jeszcze czasem :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że te 3 paringi się pojawią xD A Spamano właśnie sobie małymi kroczkami piszę, ale ostrzegam już na starcie, że będzie psychiczne, haha XD
      Ja tam wcale nie sądzę, że bym cię wygryzła ;o I w ogóle zastanawiam się, jak mi wyjdzie pisanie po półrocznej przerwie, pewnie okropniej, niż z samego początku xD

      Usuń
  4. A gdzie się podział mój komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  5. Paringi z Hetalii :3 Pisz, pisz :3 Ale gdzie są rozdziały o Sasku-wampirze ??? ( T_T )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    choć nie znam tego anime, to i tak będę tutaj zaglądać i czytać... ;] choć zastanawia mnie jedno, mam rozumieć, że nie będziesz już pisać o Sasuke i Naruto?
    weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie i gorąco Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę głupio mi to mówić, ale nie lubię już Naruto i Sasuke... W Hetalii jest sporo dość fajnych paringów, każda osoba ma szczególny charakter, więc będzie o czym pisać.
      Dziękuję Wam, że mnie nie zostawiacie. Wzruszyłam się aż z tego powodu ;_; Może jak mnie najdzie, to dokończę kilka opek z SasuNaru, bo ostatnio z nadmiaru czasu coś tam szkrobłam w zapomnianych notatkach.

      Usuń